Listing 1 - 10 of 37 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
After describing 10 common pitfalls, the authors share great tools and techniques that work in practice. They discuss the Achilles' heel of innovating online and present 10 methodologies you can use for hands-on online innovation. The Lightning Decision Jam, the Design Sprint and the FORTH innovation method are highlighted in the book. The authors combine these methodologies into a new hybrid version. At the end of the book, you will find systematic descriptions of 25 tools and 10 methods. These will give a clear overview that will help you to pick the right ones for your online innovation journey. Innovating online is here to stay. There is a huge increase in hybrid innovation projects, combining in-person and online workshops, using all the online advantages while being personally engaged offline. Online Innovation supports all professionals who want to innovate online: consultants, coaches, facilitators, managers, and students in design (thinking) and inn.vation.
Innovation Innovatie --- Créativité Creativiteit --- Digital Digitaal --- 369.1 --- 369.4 --- marketing --- marketingstrategie --- reclame --- innovatie --- internetmarketing --- Innovation --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Production management --- innovatiemanagement --- productiemanagement --- innovaties --- bedrijfsbeleid
Choose an application
Master Marketeer Guillaume Van der Stighelen ontsluiert de mechanismen achter heldenverering, en legt uit hoe je die mechanismen in je voordeel kunt gebruiken. Hij illustreert kleurrijk hoe CEO's, marketingmensen en reclamemakers het verhaal van hun merk op zo'n manier kunnen verspreiden dat het tot het collectieve geheugen gaat behoren. En het kan je helpen om je eigen persoonlijk verhaal in een gunstig daglicht te stellen.
Merken. --- Reclame. --- reclame --- marketingcommunicatie --- adverteren --- Advertising. Public relations --- merken --- Advertising --- Reclame. Public relations --- Marketing Marketing --- 659.1 --- 659.1.01 --- Merken ; merkwaarde ; merk en ontwerp --- Reclame ; handboeken ; theorie ; praktijk --- Reclame ; opvattingen ; misvattingen ; technieken --- Reclamebureaus ; België --- Van der Stighelen, Guillaume --- 369.1 --- 658.8 --- 659 --- 369.4 --- Duval Guillaume --- merkenbinding --- reclameboodschappen --- reclamebureaus --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Publiciteit. Reclame --- Reclamemethoden en -methodieken --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- marketing-communicatie-strategie --- 658.81.5 --- 007 communicatie --- 658.8 marketing --- communicatie --- marketing --- Reclame. Advertising. Merchandising --- Merken --- Positionering --- Merkstrategieën --- Reclame --- Creativiteit --- Branding --- advertising --- Merk --- Merkstrategie --- Musiceren --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica
Choose an application
Lichtvoetig, leuk en...angstaanjagend. Want dit boek ontmaskert ons allemaal.' - Seth GodinInspirerend, hip, origineel, praktisch en grappig: een creativiteitsboek zoals je er nooit eerder een zag. Austin Kleon brengt in deze New York Times-bestseller tien verrassende inzichten die elke young potential uit het hoofd zou moeten leren. Verrassend en speels vormgeven. Voor de fans van auteurs als Paul Arden Bron : http://www.bol.com
Creativiteit --- Reclame --- Marketing --- Creatief denken --- Créativité Creativiteit --- Musiceren --- Financiewezen --- Créativité Creativiteit --- kunsteducatie.
Choose an application
iet gepagineerd
Reclame --- Stripverhalen --- Consumentenvoorlichting --- Littérature Literatuur --- Humour Humor --- Consommation Verbruik --- 366 )* CONSUMENTISME --- consumptie --- consumptiemaatschappij --- Stripverhaal
Choose an application
Media --- Vlaanderen --- België --- Trend --- Reclame --- Public relations --- Dagbladsector --- Overheidscommunicatie --- Mediarechtspraak --- Telecommunicatie --- jaarboeken.
Choose an application
1. Kinderrechten en media : een meervoudig perspectief 2. De vijfminutenregel en andere beperkingen betreffende tv-reclame in functie van de bescherming van minderjarigen 3. De vijfminutenregel sinds 1987 : een overzicht 4. De vijfminutenregel en het EU-recht 5. De vijfminutenregel en artikel 10 EVRM 6. De vijfminutenregel en artikel 13 en 17 IVRK 7. De vijfminutenregel : knelpunten en beleidskeuzen 8. Nawoord
Kinderen en reclame. --- Kinderen en televisie. --- Reclame --- Sociale agogiek --- Kinderen en reclame --- Mediarecht --- Televisie --- ethiek. --- jeugdbescherming en kinderrechten. --- België. --- children [people by age group] --- Advertising. Public relations --- Age group sociology --- ethiek --- Industrial and intellectual property --- commercials [oral or performed works] --- mediaonderzoek --- ethics [philosophy] --- media-analyse --- mediarecht --- kinderen --- reclame --- Kinderen en televisie --- Reclame ; televisie --- #SBIB:309H1015 --- #SBIB:309H2813 --- #SBIB:012.AANKOOP --- #BAVD --- #A0102R --- 347.63 <493> --- 659.1 --- #A0103A --- 690 Media, mediarecht --- 693 Handelsreclame --- Protection de la jeunesse Jeugdbescherming --- Médias Media --- Télévision Televisie --- 193 Kinderrechten en Media --- Publicité Adverteren --- 659 --- 301.185.1 --- 347.77 --- televisiereclame --- reclame en kinderen --- televisiereclame en kinderen --- Vlaanderen --- televisie --- 791.46 --- België --- 095.1 --- Media: politieke, juridische, ethische, ideologische aspecten (incl. privacy) --- Reclame: juridische, ethische, ideologische aspecten --- Reclame. Public relations --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Industriële en intellectuele eigendom --- televisie in België --- kinderen en televisiereclame --- Kinderen en jeugd --- Televisiereclame --- Reclamereglementeringen --- Kind --- Reclamereglementering --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
Choose an application
Management --- Réunion Vergadering --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Stress Stress --- AA / International- internationaal --- 659 --- 650 --- Reclame - Public relations. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Reclame - Public relations --- Theorieën en grondbeginselen. Management
Choose an application
Mass media --- Massamedia. --- Mediacommunicatie. --- Philosophy. --- communicatiewetenschappen --- massamedia --- mediaonderzoek --- massacommunicatie --- Mass communications --- Communicatie --- Praktijk --- Media --- Nieuws --- Massacommunicatie --- Informatie-overdracht --- Voorlichting --- Overheid --- Reclame --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Reclame-praktijk --- Autorité Gezag --- Communication Communicatie --- Communication de masse Massacommunicatie --- Information (communication) Informatie (communicatie) --- Médias Media --- Pays-Bas Nederland --- Publicité Adverteren --- 316.77 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Philosophy --- Informatieoverdracht --- Mediaonderzoek --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Communicatietheorie
Choose an application
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen - zoals docenten, politici en journalisten - moeten soms de grootste moeite doen om hun ideeën aan de man te brengen. Waarom floreren sommige ideeën van meet af aan, terwijl andere razendsnel ter ziele gaan? Hoe verbeter je de kansen van waardevolle ideeën? En wat is de kracht van reclameslogans als "Douwe Egberts koffie, lekkere koffie" en "Heerlijk, Helder, Heineken"? De auteurs geven de kenmerken van ideeën met kleefkracht en leggen ze uit hoe je hun plakfactor kunt versterken. Deze onmisbare gids laat zien dat "sticky" ideeën hun kracht ontlenen aan 6 belangrijke eigenschappen. Dit boek betekent een ingrijpende verandering in de manier waarop je ideeën overbrengt. De plakfactor is provocerend, onthullend en vaak verrassend grappig. Je krijgt de cruciale principes van succesvolle ideeën voorgeschoteld, plus aanwijzingen hoe je met deze regels je eigen boodschap meer kleefkracht kunt geven. En het geeft heel veel aanstekelijke voorbeelden van hoe het moet... én hoe het niet moet
Marketing. --- Merken. --- Marketing --- Advertising. Public relations --- Social psychology --- merken --- marketingcommunicatie --- consumentenmarketing --- 658.8 --- 659.1 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Reclame --- Sociale psychologie --- Toegepaste marketing --- 159.922 --- 695 Communicatie --- Créativité Creativiteit --- Message Boodschap --- 005.57 --- communicatietheorie --- creativiteit --- effectiviteit --- communicatie --- 301.151 --- 659 --- Reclame. Public relations --- Communicatie --- Psychologie --- Communicatiepsychologie --- Massacommunicatie --- Management --- Man --- Volwassene --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 37 | << page >> |
Sort by
|